Saturday, April 11, 2009

tension yg x hbs2..

samekom wahai sahabat2 ku.. ^_^.. erm..maleh gak nak update blog nie..erm..tp xpe la..seminggu sekali da memadai nak update blog nie..huu..uwm..final nak dekat..mgu depan ak da start final..persediaan tue bole laa..tp assignment last x settle lg..sengaja je lect aku tue bg assignment da nak final..da la asignment math..matepelajaran yg aku lemah plak tue..ah...biase la tue matematik byk student melayu lomah..tp xpe aku bole settlekan keje tue..dan lg 1 aku belum lg bayar utang aku kat unisel tue..aku nak try mintak kurang...yela..x de duit la katekan..da 3 kali aku buat rayuan..tp pihak bendahari tue tetap nak aku bayar RM 1000 drpd RM 3800..yg x bole belahnye..aku siap diberi pilihan samada..

  1. berhenti belaja ?
  2. tangguh semester ?
  3. x bayar langsung (x bole masuk final)?

inilah soalan cepu emas yg bertatahkan berlian 14 carat tue..huuuu..

soalan2 ini aku x terjawab pon..sume aku xnak klu boleh..mmg kejam si encik bendahari tersebut..aku nak bayar 300-400..tp die berkeras suruh aku byr 1000..dah puas aku buat muke kesian aku nie kat encik bendahari..tp die buat muke kesian kat aku balik..nak je aku cukur jambang die tue...huu..tp aku diberi last chance..mgu dpn aku bole buat rayuan lg..kali nie aku nak serbu die naib chanselor die..huu..klu x bole jgk tepaksa la aku bayar 1 riban tue.. sad :(
x aku petik daun2 kat unisel tue bayar yuran..huu..da la..aku tension plak aku fikir bnda nie..yg pnting aku nak settlekan bnda nie mgu dpn

k la aku nak out nie..bye samekom..wasalam...

made by: kokolou

2 comments:

Liyana Lunia said...

sbr naz, jgn besedih + stress ke hape. ish2 byk do hutang tu =.=

Liyana Lunia said...

http://lovalovetag.blogspot.com/2009/04/entry-ketujuh_15.html anda di tag :P