Sunday, April 5, 2009

mkn sup gear box..besh...

samekom..haaaa...hari nie aku dpt pegi hari jd ank buah aku..x sangka aku da jd pakcik pon..hukhuk..da setahun pon umo ank buah aku tue...ish2..kerek btl ank buah aku tue..mcm bapak die jgk.. -_- klu abg aku bace nie..mampos aku kne langgar dgn lori angkat daging die tue..huu..

byk jgk la mkanan td..x tau nak mulekan yg mane..tp aku mulekan bismillah dlu..huu..tp yg plg best sup gear box ''nissan latio 1.8 edaran tan chong moto sdn.bhd'' hee..smpai bepeluh2 aku mkn sup tue..ingat buat keje je bepeluh...mkn pon kene gune tulang 4 kerat jgk..yela da smpai bepeluh..huu..

aku sarankan korang tera (try) dlu sup gear box tue..pergh terangkat siot..selamat aku x letak tulang lembu tue kat gear box keta bapak aku..klu x mesti ade 10 gear keta bapak aku tue..haa...k la adios...samekom..

made by: kokolou

0 comments: