Saturday, April 25, 2009

sedang2 elok tue...

hai hai samekom semua tue...pada sahabat2 handai tue..hah...aku da lame x update blog nie..ye ar..final exam skrang nie..sbuk study sane sinun..nie pon ade la mse skit nak buat update blog nie dgn menambahkan koleksi cerita2 pak kadok aku nie..huu..

wah..aku lega skrang..yuran da settle..tp ade hutang lg..kan best klu hutang tue dpt bayar dgn daun sirih..huu..belambak kat umah aku daun sirih.. ^_^
pejam celik..berak kencing..tegolek telanjang..da sem nie nak hbis..tp bdk2 kelas aku nie hbs awl..aku da x same link dgn diorang..ye ar da tangguh 1 sem..so aku jd junior diorang ar..wah!! junior? sorry skit..huhu..

by the way..paper last aku 27 nie..senin la..paper assembly language..x sabr nak hbis nie..xpe ape yg penting...kerje sama..eh tue wonderpets..yg penting kite study..

k la aku nak out bye...samekom..

made by: kokolou

2 comments:

Alina said...

Nice blog

Liyana Lunia said...

gud luck tembam. heee :P nnt ajak lh aku kua dating, sepak kng bhahahahhaaa