Saturday, May 29, 2010

x sangka aku...(safwanah binti hamzah) perhatian...



haiiii, assalamualaikum bebeh...huhu..x sangka eh... ape yg x sangkanye? haha...sekian lama aku menduda..oupssss....menduda plak...hehe...x kisah la menduda ka...menduwa ka...mentiga ka...yg pnting aku nak cerita kat sini..aku telah tertarik kepada seorang cikaaaaaaarrrrrooooooo....dlm bahasa santifiknye...wanita...fuh adnan sempet la plak...huhu..gadis nie adalah gadis yg aku syg dan cintai skrang...hidup aku x tenang tanpa dia...aku kenal dia kat dalam bus...mase perjalanan balik dari mengikuti advanture of gunung ledang..aku berborak2 di dlm bus smpai la tiba di unisel...pd masa itu perasaan ku pdnya adalah zero...xda ape2...tp kelamaan2 die bnyak amik berat tntang aku...terutamanya kwn2...aku jd terpikat dkat dia....tp hanya syg shaja buat mase tue....aku rase syg kat die..then...berikutnya timbul aku jatuh cinta kat dia...dan pd mase tue...aku rase mcm aku nak lupekan dia...sbb die da ade yg berpunya...tp selepas selang beberapa hari tue..die telah pn break off..aku kesian kat dia mase die luahkan kat aku segala2nya...tiba2 perasaan syg dan cinta aku mkin kuat terhadap dia...aku x de niat pn nak amik kesempatan keatas dia...malah aku lg nak tolong dia...nak reliefkan dia...aku nak dia happy mcm sedia kala...aku xnak dia nangis...erm...adakah ini cinta aku kepada dia? aku nak dia bahagia...klu aku syg kan dia..mesti aku nak tgk dia bahagia...dan sekarang nie aku bakal memiliki dia..dan aku harus bersabar utk menunggu dia...oleh kerana itu..... (S.A.B.A.R) sabar...huhu..


da habis....nie blog instant je..aku buat ape yg terlintas di pale otak aku dan perasaan hati aku kat dia je..nak yg orinye? hehe...nanti la...k..bye...samekom... ^_^

0 comments: