Saturday, October 3, 2009

VM ware

hola...samekom pada peminat peminat aku..amboi..(mcm la ade peminat)..da lame jugak aku x update blogger aku nie..rase mcm merajuk plak blog aku nie..erm..hari nie aku nak cerita entry baru iaitu? ar ini yg kite x tau..(los dan faun) haaa..pasal software VM ware..pada aku software nie agak canggih dan advance gak sbb die bole running OS dlm OS..biasenye kite nak install 2 OS kite akn masuk CD install buat 2 partition atau install dlm OS..tp VM ware nie lebih kurang same jgk..tp kite kne install software VM ware nie dlu..lpas kite install kite bole install windows ape yg kite suke menggunakan software nie (tp kne masuk CD jugak la)..tp yg bestnye..software nie kite bole running 2 windows sekali serentak..pd aku bnda nie sesuatu yg baru..dan aku jugak baru je pakai software..itu pn..sbb lecturer aku sarankan pakai bnda nie sbb software CAD aku ade problem kat windows 7..aku nie pn JENIS BUTA IT JUGAK...(saje je tulis besar2) huhu...so aku pn guna software nie..by the way..aku baru je gune softaware nie jangka mase pendek nie...ok la..x de masalah lg..erm..tue je la aku nak cerita..soryy la x detail sgt aku cerita nie..k la chaow adios..maju la IT utk negara..wakakaka...samekom..

0 comments: